Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /nfsmnt/hosting1_1/2/8/285d7bc6-7d0e-434e-a2cb-4d8786001330/koral.sk/sub/bedminton/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/fs/package.module.fs.php on line 255

Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 31 in /nfsmnt/hosting1_1/2/8/285d7bc6-7d0e-434e-a2cb-4d8786001330/koral.sk/sub/bedminton/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/router/package.module.router.php on line 465

Warning: preg_match(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 30 in /nfsmnt/hosting1_1/2/8/285d7bc6-7d0e-434e-a2cb-4d8786001330/koral.sk/sub/bedminton/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/router/package.module.router.php on line 465
Forhendový klír | bedminton_koral (bedmintonK@gmail.com)
Forhendový klír

Čo je to klír

Klíry smerujú z vašej zadnej časti kurtu do zadnej časti kurtu vášho súpera. Útočné klíry letia vo výške tesne mimo dosahu rakety vášho súpera. Obranné klíry sú o trochu vyššie.

3341355_orig_forehand_clear

Kedy ho používame

Klíry sa používajú, keď sa nachádzame v našej útočnej zóne

Načo ho používame

Klír zatlačí súpera dozadu, čím sa vytvorí priestor v prednej časti kurtu. Cieľom útočných klírov je umiestniť košík za súpera, vytvoriť tak tlak a potenciálne slabší return. Obranný klír poskytuje  hráčovi, ktorý zahráva tento úder, viac času na opätovné získanie rovnováhy a pozície na kurte.

Ako ho vykonať:

3341355_orig_forehand_clear_track

 

 Prípravná fáza

 Náprah

 Úder

 Dokončenie

   clear1  clear2  clear3 clear4 
  • Raketu uchopte forhendovým držaním
  • Raketa pripravená na úder nad hlavou
  • Predné rameno zdvihnuté
  • Zaujmite bočné postavenie
  • Zo zadnej nohy sa odrazte smerom nahor dopredu
  • Tlačte zadný bok dopredu 
  • Zadné plece spolu s ramenom sa presunú nahor a dopredu
  • Horná časť paže spolu s predlaktím sa vytočia von
  • Predná paža sa stiahne smerom k telu, čím sa reguluje rotácia tela
  • Zadná noha dopadá pred prednú nohu
  • Horná a spodná  časť paže sa vytočia dovnútra
  • Natiahnite sa za košíkom a silno doň udrite v mieste nad/mierne pred ramenom
  • Hybnosť rakety spôsobí počas uvoľnenia ramena jeho rotáciu smerom dovnútra
  • Zadná noha dopadá pred prednú 

 Ako forhendový klír učí coach Lee

 

Zhao Jianhua and Xiao Jie

 

Peter Rasmussen

 

All England team video

 

Pauline Tan